2020. december 24., csütörtök

A macskaszív - karácsonyi történet

A Ladánybene 27 "Kell egy ház" című dalának (https://www.youtube.com/watch?v=Vdqs94UoutI) van egy része, hogy "a rasztaszív örökké dobog". Ezt én úgy szoktam énekelni, hogy "a macskaszív örökké dobog." De hogy mekkora szíve van egy macskának, azt illusztrálja ez a kedves történet. 

Hajlamos vagyok Andrásnak nagyméretű ajándékokat venni, amiket nem praktikus becsomagolni. Ezért az ajándékozáshoz a színes ágytetőmet szoktam használni, miszerint ezzel terítem le az ajándékokat. Ezt már megpróbáltam aznap, hogy hazahoztam András ajándékát, a fehér szintetizátort. Reménytelen volt, ugyanis Folti azonnal megtámadta az ágyterítőt (ezzel szoktunk torreádorost játszani) és lerántotta a dobozról. Jobb híján elpakoltam a szintetizátort a ruhafogasok mögé, és csak ma délelőtt húztam elő. Rátettem a további ajándékokat (Andrásnak és Foltinak), rá az ágyterítőt. Folti persze kilőtt és azonnal bemászott az ágyterítő alá, viszont kellemes meglepetésemre nem rántotta le. Az igazi meglepetés azonban csak akkor ért, amikor lelepleztük az ajándékokat. - Itt az ajándékod az ágyterítő alatt - mondtam Andrásnak, aki felemelte az anyagot és alóla kigurult - Folti játékegérkéje. A jószívű cica nemcsak hogy nem szabotálta az ajándékozási szertartást, de még saját egerét is odaadta ajándékba! Meg kell a szívnek szakadni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése