2021. április 13., kedd

Jógi divat

 - Hol van Doktor Cica? - kérdeztem Ádámot.

- Nem tudom, lehet, hogy jógázik.

Ekkor megjelent Doktor Cica, meglehetősen szokatlan öltözékben. Elegáns nadrágjához képest felül egy halványsárga fürdőlepedőt viselt, amelyet szári-jelleggel tekert magára. Az egyik lábán volt zokni, a másikon nem. Úgy festett, mintha egy Rejtő-könyvből lépett volna elő. Ellenőrizte, hogy áll a főtt répája, beszélgetett velem pár szót, majd visszament a szobába.

Valamivel később jelent meg ismét; ezúttal a törülközőt átvariálta, így az inkább Gandhi egyenszerkójára emlékeztetett. Bár éreztem, hogy mondjuk Tuskó Hopkinstól vagy a Buzgó Mócsingtól (aki az Igazi Trebisch) nem illene ilyet megkérdeznem, mégis megkockáztattam:

- Milyen megfontolások voltak az öltözék mögött?

- Ja, csak nem volt kedvem inget venni és úgy gondoltam, a törülköző megfelelően helyettesíti - magyarázta Doktor Cica. - A zokni meg azért fél pár, mert nem találtam a másik felét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése