2011. augusztus 28., vasárnap

Tea portugal modra

Portugaliaban eleve kicsit problemas teat inni, mert fem kannacskakban adjak, amelyeknek a fule atforrosodik, igy kicsit bonyolult kitolteni. Az atlagnal is egyenibb attrakciot mutatott azonban teakeszites teren az a neni, akinek barjaba egyik reggel az eso elol menekultunk.

Amikor benyitottunk, sehol senki. En elmentem vecere, azalatt elojott a neni. Kertunk 2 teat. Csak gyogynoveny-teai voltak, mindkettonek olyan neve volt, amit nem ismertem, sot keprol sem ismertem fel oket, hiaba mutogatta a neni a dobozat. Elohalasztam a hatizsak melyerol a portugal szotart, amelyben egyik sem volt benne. (Az egesz ut folyaman kb. 2 olyan szo volt, amit en nem ismertem es a portugal szotarban benne volt.) Ramutattam az egyik dobozra, remelve, hogy nem lesz tul undorito a vegeredmeny. A neni odament a gephez, es 2 kavescseszebe engedett forro vizet. Epp csak belelogatta a filtereket, mar vette is ki. Majd ugy itelte, hogy tul keves tea van a cseszekben, es az egyikre ratoltott meg forro vizet. Ram nezett es megkerdezte, hogy kerek-e meg bele en is. Mondtam, hogy nem, mire a neni az utantoltott cseszebol meg egy keveset attoltott a masikba.

Ebbol a teabol se sokat ittam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése