2011. szeptember 16., péntek

Out of office

Éva megállított a folyosón.
-Írtam neked egy emailt, mire azt a választ kaptam, hogy elutaztál és szeptember elsején jössz vissza. Szóval nem gondolod, hogy ideje lenne leszedni az automatikus üzenetedet?

Ilyet még sose csináltam ebben a rendszerben, úgyhogy beletelt egy kis idő, de aztán valahogy beállítottam. Ehhez képest pár nap múlva Kata rám írt a facebookon:
"Írtam neked egy emailt, de azt a választ kaptam, hogy elutaztál és szeptember elsején jössz vissza."
Nem értettem a dolgot, ezért ismét bementem a fiókomba. Ki is derült a turpisság: nem klikkeltem rá arra a dobozra, hogy külső (tehát nem egyetemről jövő) emailekre se válaszoljon, Kata pedig köztudottan mindent a gmailjére irányít. Ráklikkeltem a dobozra.

Ehhez képest ma Esztertől jött levél:
-Hé, szedd le az autoreply-t!

Most már végképp összezavarodtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése