2012. szeptember 15., szombat

Ismerd meg pulóvereid-mozgalom

Minthogy Maláék ismét nem vállalták a macskaszittelést (egyetlen ilyen próbálkozásukat csak a macska élvezte), ezúttal is szüleimre bíztam a kisállatot. Persze én is elkísértem. A délelőtt folyamán ugyan jött egy pont, amikor nem találtam, de nem nagyon izgultam emiatt.

Úgy döntöttem viszont, hogy reggel alulöltöztem és inkább fölveszek egy vastagabb pulóvert; szerencsére anyáméknál van egy szekrényem, ahol több ilyen is lapul. Viszont ügyes lakberendezési húzással pont ez elé a szekrény elé tették a számítógépasztal előtti széket, vagyis ha valaki (pl. apám) éppen dolgozik a számítógépen, csak résnyire tudom kinyitni a szekrényajtót. De nemhiába vagyok benne a vakos dolgokban: tapintás útján is felismertem a pulóvereket. Ez a bordás fehér kötött, ez túl vékony. Ez a kék polár, az alá meg kéne pólót venni. Ez meg... de fura! Melyik pulóveremnek van olyan tapintása, mint egy macska bundájának?

Megfejtéseket a szerkesztőségbe :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése