2022. január 30., vasárnap

A pofátlan postás pórul jár

 Mikor megérkeztünk, Balázs már az előszobában várt.

- Itt járt a postás. Hozott egy csomagot, de nem tudtam kifizetni, mert nem volt nálam készpénz. Még itt van az utcasarkon.

- Igen, láttam is a postásautót, csodálkoztam, miért itt tart ebédszünetet - válaszolta Julieta és el is indult, hogy rendes feministaként ő fizessen a férje helyett. Balázs eközben nekem méltatlankodott.

- Hihetetlen, hogy már mindenhol lehet kártyával fizetni, csak a postásoknak nem. 

- Meg egy-két heurigerben. Ahol korábban laktunk, volt a környéken egy hely, ami azért volt készpénzes, mert a tulaja szerint a kártya az ördög bibliája.

- Szerintem a postások a borravalóért csinálják. Azt remélik, hogy nem lesz apród, és megtartják a maradékot.

- Ez tök pofátlanság. Mert persze, adnál borravalót, de ha így kitrükközik, az gáz.

Balázs gyanúja beigazolódott, mert Julieta hamarosan visszatért és elmesélte, mi történt.

- Mondta, hogy 325 forint, de nem tud visszaadni, adjak nyugodtan 500-ast. Mondtam, nem kell, megoldom. Azt mondta, 400-at is adhatok, de abból se tud visszaadni. Én meg leszámoltam neki szépen a 325 forintot.

Postás bácsi még nem jött rá az örök igazságra, hogy egy latin-amerikai feministával nem érdemes ujjat húzni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése