2022. november 7., hétfő

Népszámlálatlanul

 András a múlt héten figyelmeztetett, hogy e hét szerdán különleges munkaszüneti nap lesz a népszámlálás miatt. Ugyanis kötelező lesz mindenkinek otthon maradni addig, amíg a számlálóbiztosok meg nem jelentek nála és nyilvántartásba nem vették, ellenkező esetben bírsággal sújtható.

- És akkor nem tudunk elmenni kávézni? - láttam meg rögtön a fő problémát.

- De igen, miután már járt itt a kérdezőbiztos.

- Na de honnan tudhatjuk, hogy a kávézókban dolgozóknál is járt-e? Addig nem fognak tudni kinyitni! És a kedvenc kávézónkban a venezuelai lány nem tudja megvenni a zsemléket a szendvicsekhez a közértben, ahol a hivatalos nyitása után 20 perccel találkozni szoktunk vele! És mi lesz a közlekedéssel, nem fog járni a busz? Ki fog dolgozni az orvosi ügyeleten? És este 6-tól van a szabadegyetem!

- Addigra már elvileg lemegy a népszámlálás.

- És ha az előadó másik városban lakik és nem ér időben ide?

- Lehet, hogy online is ki lehet tölteni, mint a magyart. Majd átküldöm neked és nézd meg.

De nem küldte át, és nekem egyre gyanúsabb lett, hogy nem kaptam értesítést a szabadegyetemtől a szerdai órákat illetően. Ráadásul a helyi újság sem említett semmit a népszámlálással kapcsolatban. Megkértem Andrást, küldje el a linket, ahol az infó volt, de persze nem találta. Így beírtuk a google keresőbe, és sokadik találatként valóban kijött egy olyan infó, hogy november 9-én népszámlálás lesz.

- Na végre, ez az.

- Várj, ez nem jó - jött rá András. - Ennek nem .es a kiterjesztése, hanem .py.

Szóval szerdán Paraguayban lesz népszámlálás, nem itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése