2023. április 19., szerda

Tenerifei félrehall

 Mondtam Patrinak, hogy ne a buszról hívja fel az apukáját, de tiltakozott, hogy muszáj, mert névnapja van. Ahogy a busz kanyargott fölfelé a szerpentinen, ezt hallottam a beszélgetésből:

- Szia, apu, boldog névnapot!... Nem nőnapot, névnapot!... Igen, jól vagyok. Képzeld, most megyünk fel egy vulkánra... Nem uborkára, vulkánra!


Este András és Patri szivarozni akartak a teraszon. András megkérdezte, zavar-e; mondtam, hogy engem nem, de az előző nap kimosott és még a teraszon száradó ruhák nem örülnének neki. A sajátjaimat gyorsan el is raktam. András beszólt Patrihoz:

- Patri, szedd be a ruháidat?

- Mi? Úgy értettem, vedd le a ruháidat. Csodálkoztam is, hogy nálatok csak meztelenül lehet szivarozni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése