2010. szeptember 6., hétfő

Páros szólóban

Cseke lelombozva jött vissza a regisztrációról. Nagyon szeretett volna párosban játszani, ám mivel nem volt partnere, remélte, hogy összepárosítják valami hasonló cipőben járó emberrel. Sajnos ilyet nem találtak. Viszont elmondta, hogy az egyik úszó gyerek igen intelligens tanácsot adott: induljon egyedül párosban, játsszon egy személyként kettő ellen...

Pár nap múlva a záróeseményen egy úszó sráccal beszélgettem. Megemlítettem neki, hogy egyik társa (addigra már elfelejtettem, kicsoda) milyen "zseniális" tanácsot adott barátomnak.
Itt már szerintem mindenki sejti, mit válaszolt a srác.
-Én voltam az.

1 megjegyzés:

  1. "- És mondd csak, még mindig XY a barátnőd?
    - Ó, nem, már nem a barátnőm...
    - Helyes, mert az a hír járta, hogy ha te épp nem értél rá, akkor Timmyvel is kefélgetett!
    - Ő már a feleségem..."

    VálaszTörlés