2010. szeptember 23., csütörtök

XXI. századi edzőterem

Az edzőtermünk elköltözött; pontosabban összevonták egy korábban már meglevő kardiofitnessz teremmel. Tudtam, hogy egy csomó gép nem kerül át, ezért már eleve nem nagy várakozásokkal indultam el hétfőn az új helyet megtekinteni.

A gangos ház körfolyosóján sorakoztak azok a gépek, amelyeket a régi teremből áthoztak. Eljátszottam a gondolattal, hogy a lakók szeme láttára, performansz gyanánt combgépezzen valaki, de úgy döntöttem, nem én leszek az. Ehelyett bementem és célba vettem az öltözőt.
-Hol van itt a villany?-tudakoltam a recepcióstól, mire ő felnyúlt a plafonra. Rögtön megállapítottam, hogy a kapcsoló ilyetén elhelyezése diszkriminatív; edzés után percekig kellett fölugrálnom, mire eltaláltam. Súlyzókkal sehol sem találkoztam, igaz, az aerobic-teremben még óra volt, ezért rávetettem magam egy taposógépre.

Az óra véget ért. Heni is kijött a többiekkel együtt és bekapcsolta az egyik futógépet.
-Csináljak zenét?-kérdezte. A többiek helyeslésére bekapcsolta a CD-játszót, amely ennek hatására kivágta a biztosítékot.

Én eddigre már lejöttem a gépről és az aerobic-terem szélén felhalmozott kupac szteppad, polifoam, CD és egyéb tárgy alól kibányásztam két kézisúlyzót. Ezért javasoltam Heninek, hogy az én korábbi gépemet húzza ki, egy gépet és egy CD-játszót csak kibír már a biztosíték. Ez azonban vagy nem volt igaz, vagy Heni nem tudta a biztosítékot visszakapcsolni, mert ottlétem hátralevő idejében nem szólalt meg a zene.

Súlyzózás közben megállapítottam, hogy a lakók semmiképp sem maradnak műsor nélkül, ugyanis a terem ablakain gyönyörűen be lehet látni az aerobicozó vagy egyéb dolgokat művelő hölgyekre. Ez azonban kevésbé ért kellemetlen meglepetésként, mint a zuhanyzó. Már beálltam volna a két fülke egyikébe, mikor észrevettem, hogy zuhanycső nem tartozik hozzá. Átmentem tehát a másikba, de a recepcióslány benyitott.
-Bocs, azt hiszem, ott nem lesz meleg víz.
-Jaj, de jó. Akkor nem lehet zuhanyozni?
-Hát a hátsóban lehet, hogy lehet, de ott előbb kitakarítok.
-Nem fontos-feleltem, miközben egy szál törülközőben (a lakók szeme láttára) átvonultam az aerobic-termen. Aztán kiderült, hogy fontos, ugyanis a zuhanyzó építési törmelékkel volt tele. A lány nagyjából kiszedte őket a zuhanytálcából, én meg próbáltam úgy rárakni a ruháimat a fűtőtestre, hogy ne verjem le az azon egyensúlyozó festékesdobozt. Meleg víz amúgy itt se volt. Viszont amikor kijöttem, Claris elmesélte, hogy a hátsó öltözőben régen takaríthattak, ugyanis söprés közben egy zacskóra való egyforintost talált. Megdicsértem és javasoltam, hogy lépjen kapcsolatba a Nemzeti Bankkal.

Úgyhogy ha tud valaki normális női edzőtermet kellően központi helyen, az légyszi szóljon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése