2012. december 13., csütörtök

Angol nyelvű szórólapok

Angol nyelvű Melegség és Megismerés órára kellett szórólapokat vinnem, ezért bementem az irodába. Először szokásos helyükön, a fürdőszobában kerestem őket, de csak magyarokat találtam.
Szerencsére épp megérkezett a PR-csoport vezetője.
- Nem tudod véletlenül, hol vannak angol nyelvű szórólapok? - kérdeztem. Nem tudta. Viszont félóra múlva megérkezett egy ügyvivő. Nagyon megörült, hogy reklámozni akarom az egyesületet; a szórólapok lelőhelyéről ő sem tudott semmit, de megígérte, hogy felhívja a pénztárost. Felhívta, és szomorú hírrel érkezett vissza:
- Marika azt mondja, azok elfogytak.
Igen elszomorodtam; mindenesetre úgy gondoltam, megvárom Andrást. Mikor megérkezett, elmeséltem neki a szórólapok történetét.
- Biztos, hogy elfogytak? - gyanakodott András. - Olyan sok helyre nem visszük őket. A fürdőszobában nézted?
- Ott néztem először. De hát minden illetékes is azt mondta, hogy nincs.
András azért bement a fürdőszobába.
- Itt vsn egy csomag, amire az van írva, hogy "ANGOL". Ez nem lehet az?
Megnéztük. Az volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése