2016. május 10., kedd

Macskadiagnosztika

Judit a pilatesórán arról panaszkodott, hogy rosszul alszik éjszaka.
- Biztos rossz helyen van az ágyad-vélte Éva.- Meg kell figyelni, hova fekszik a kutya, ott vannak a jó energiák.
- Vagy a macska - tette hozzá Klári.
- Azt is lehet. Csak a macska oda fekszik, ahová neked nem szabad -magyarázta Éva, bár szerintem a macska jellemzően oda fekszik, ahová neki nem szabad. - A kutya meg oda, ahol neked is jó feküdni.
- Például a kutyaólba? - kockáztattam meg.

Éva azonban nemcsak otthon nem találta meg az ideális alvóhelyet, de arra is rá kellett jönnie, hogy a teremben elfoglalt helye (ahol a másik Éva szokott állni, ha éppen jön) szintén nem ideális.
- Olyan fura ez a hely. Nem csoda, hogy Éva folyton elhülyéskedi az egész órát.
- Legközelebb hozzak macskát? - ajánlottam fel segítőkészen.
- Judit, neked is van! Jövő héten hozd be a cicát - javasolta Klári. - Bár kétlem, hogy le fog feküdni bárhová.
- Az enyém legföljebb azután, hogy körbeszimatolta az összes gépeket - mondtam. Juditot még a gondolat is elrémítette.
- Én ki se veszem a dobozából! - kiáltotta, elfeledvén, hogy ezzel pont diagnosztikai tevékenységében gátolná meg az állatkát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése