2017. február 20., hétfő

A felsült telefonbetyár esete

Facebook üzenetet kaptam Rékától: "Miért nem tudlak elérni telefonon?"
"Mert biztos a régi számomat hívtad" - írtam vissza és megadtam az újat. Közben azon törtem a fejem, mi lehet az a dolog, amit Réka csak telefonon hajlandó megbeszélni, ha egyszer úgyis gépnél van.

Amikor felhívott, kiderült. Felfedezte, hogy a csütörtöki kerekasztal-beszélgetésről megjelent egy cikk az egyik újságban, és kitalálta: elváltoztatott hangon felhív mint az újság szerkesztője, és korrigálást kér bizonyos dolgokban. Egy másik résztvevőt már sikerült ezzel megviccelnie. Engem viszont hiába próbált felhívni - mikor meg azután telefonált, hogy megírtam a számom, már túl könnyű lett volna összefüggést találni és nem jött volna össze a móka.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése