2017. február 18., szombat

Fehéregér

Éjjel azt álmodtam, hogy kaptam ajándékba egy élő fehéregeret. Kis fehér papírdobozban volt, amin lélegzőlyukak voltak vágva, és gondoltam is, hogy csak nem egér? Aztán belenéztem, és de. Ilyen kis hosszúszőrű egérke volt, nagyon cuki. Aztán az jutott eszembe, hogy de hát nekem macskám van, nem lenne jó az egérnek. Aztán rájöttem a megoldásra: elviszem a szüleimnek, náluk már úgysincs macska (kivéve, ha elutazom és rájuk bízom Kristófot, de azt csak megoldjuk valahogy), nekik pont jó lesz. Az álom ott ért véget, hogy már felszálltam a buszra az Orczy téren, hogy megyek hozzájuk.
Reggel arra jutottam, hogy talán az álom arról szólt, hogy anyukám szülinapjára (tegnap volt) élő fehéregeret kéne vennem. Aztán letettem erről, de azért vettem egy füzetet mókusos borítóval (egeres nem volt).
Aztán elmentem a szüleimhez és ugyanígy előadtam ezt a történetet. Látnotok kellett volna a megkönnyebbülést, mikor megtudták, hogy mégse egérkét kapnak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése