2021. január 12., kedd

A sütis lányok

December utolsó hetében fedeztem fel, hogy Handelskainál is van McCafé, ráadásul nem a plázában, vagyis lockdown idején is nyitva van. A héten kétszer mentem oda, nagyjából ugyanabban az időpontban, és mindkétszer belefutottam a sütis lányokba. Hárman voltak, fiatal csajok hosszú kabátban, kávét és sütit vettek, csakhogy ez sosem történt komplikációk nélkül. Mint korábban már írtam róla (http://macskamedve.blogspot.com/2020/10/mckiszolgalas-azert-mert-rossz.html), Bécsben minden McCafénak más a jellege és más problémák adódnak velük. Handelskaiban iszonyat hangos (bár amúgy jó) a zene, úgyhogy kicsit nehéz a vásárlóknak és a pultosoknak kommunikálniuk egymással. Mikor először ott jártam, a pultos nem hallotta rendesen a sütis lányok rendelését, így azok sütisdobozuk átvétele után belenéztek és rögtön reklamálni kezdtek, hogy nem azt kapták, amit kértek. A pultoslány sűrű bocsánatkérések közepette módosította a doboz tartalmát, én meg továbbra is kávéhiánnyal küszködve álltam a sorban.
A második alkalommal örömmel fedeztem fel, hogy második vagyok a sorban - csak aztán vettem észre, hogy a sütis lányok vannak előttem. Megrendelték a kávéikat, majd egyikük a legszélső sütis üvegre mutatott, amelyben két darab süti árválkodott. 
- Ebből kérünk hármat, és a csokisból kettőt.
- De ebből csak kettő van - magyarázta a pultos lány, de láthatóan kevés sikerrel.
- Nem, ebből hármat és a másikból kettőt.
- Ebből nem tudok hármat adni, mert nincs több, csak ez a kettő.
- Jó, akkor ebből kettőt.
Én ezt úgy értelmeztem volna, hogy akkor a másikból kérnek hármat (vagy legalábbis rákérdezek), de a pultoslány kibányászta az üveg aljáról a két sütit, beletette egy zacskóba, majd hozzáadott kettőt a csokis sütik közül. A lányok időközben fahéjat szórtak a cappuccinójukra, miközben leverték az összes elviteles pohártetőt. Közben én is megkaptam a komplikációmentes kávémat, és türelmesen vártam, hogy hozzáférhessek a pulthoz. A lányok észrevették magukat, bocsánatot kértek és odébbhúzódtak. Én villámgyorsan ízesítettem a kávémat és odébbálltam, mielőtt még a lányok rájönnének, hogy öt helyett négy sütit kaptak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése