2021. január 15., péntek

Hajgumi

Mikor beléptem, a többiek már nagyban beszélgetésben voltak.
- Mondj valamit a hajgumiról! - intézte hozzám az első kérdést Patri. Azt gondoltam, azért tette, mert éppen kiszedtem a gumit a hajamból.
- Azért szedtem ki, mert most már nem dolgozom, ezért nem probléma, hogy az arcomba jön. - Úgy éreztem, többet kell mondanom a témában. - De van egy nagyon spéci cicás hajgumim is, amit a Julitól és a Vikitől kaptam.
- Azért került szóba ez a téma, mert Juli azt álmodta, hogy hajgumit keres - magyarázta Patri. - Én is szeretem, ha nincs a hajamban hajgumi. És neked, Mari, mi a mondanivalód a hajgumikról?
- Nem hordok hajgumit, két centis a hajam!
- Én ezt az egész témát nem is értem - szólt közbe Guszti. - Hajj, gumi-abroncsok vannak az út mentén?
Az új emberek kevésbé röhögtek, és leesett a tantusz: mivel Gusztinak ki volt kapcsolva a kamerája, nyilván nem tudják, hogy egy kopasz ember hozzászólását hallották. Úgy gondoltam, ezt szóvá kéne tenni.
- Guszti, vannak, akik nem értékelik ezt a poént, mert nem látnak téged!
- Hidd el, ők a szerencsések.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése