2021. május 31., hétfő

Menekülés a kéményseprőktől

 Tudtuk, hogy ma reggel jönnek ellenőrizni a kéményseprők; András azzal ugratta a macskát, hogy jön a nagy fekete bácsi és elviszi. Szintén a kéményseprőkből kifolyólag egyedül mentem le a boltba. Mire visszajöttem, András közölte, hogy már volt a kéményseprő és nagyon csinos volt.

- A macska meg elmenekült.

- Félt a kéményseprőtől?

- Aha. Elbujdokolt az ágy alá.

- Persze, mert ijesztgetted, hogy elviszi a nagy fekete bácsi!

- De ez kis fehér néni volt.

- Az ágy alatt van? - kérdeztem és benéztem az ágy mögött. Láttam is a földön egy elsőre macskának tűnő feketét, ami azonban tapintásos vizsgálat hatására zokninak bizonyult.

- A másik végében van - közölte András és benézett, de ő sem látott semmit.

- Úristen! A kéményseprő tényleg elvitte a macskát! - kiáltottam, majd megfordultam. Folti ott állt az ajtóban és kissé meglepődve figyelte, amint őt keressük az ágy alatt. (A kép nem ekkor készült, de ezen is meglepődve figyel.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése