2021. június 23., szerda

Piaci rés poliptenyésztőknek

 Mint sok más intézménybe, a CEU könyvtárába is csak negatív teszttel vagy oltással, illetve gyógyultságot igazoló irattal lehet bemenni. Ezeket az ember jellemzően a telefonján tartja. Tehát az épületbe érkezéskor elő kell venni a telefont, valamint a tagsági kártyámat, amivel be tudok menni a kapun, valamint illenék kézfertőtleníteni is, és ha az ember épp könyvet hozott vissza, az is ott van nála. Sportszerű nehezítésként én még korábban vettem egy elviteles kávét is, és mindezekhez volt kettő kezem. Szóval izgalmas és nem rövid művelet volt, amíg a telefonomon megnyitottam a megfelelő oldalt és megmutattam a biztiőrnek, hogy bizti nem vagyok covidos.

- Bocsánat, nincs elég kezem - szabadkoztam.

- Nem baj, ha megkapja a második oltást, nő még néhány és nem lesz probléma.

- Akkor kínait kellett volna kérnem. De igazából arra gondoltam, hogy jól jönne nekem egy kis házi polip. ami itt ülne a nyakamban és ilyenkor megfogná a dolgok egy részét.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése