2010. december 12., vasárnap

Cápaharcsa

A múltkoriban a budapesti mongol étterem felé vitt az utam, amely előtt nagy tábla hirdette a napi specialitásokat - köztük cápaharcsát akármilyen szószban, meg még egy halételt. Meg is állapítottam magamban, hogy ezek echte Góbi-sivatagi specialitások lehetnek, de gondoltam, utánanézek az állatkának, mielőtt poénkodnék rajta a blogomon. Elvégre lehet, hogy tényleg sivatagi időszakos vízfolyásokban él. Ezért fölmentem a horgasz.hu-ra, ahonnét megtudtam, hogy a cápaharcsa Délkelet-Ázsiában honos (amibe Mongólia nem tartozik bele). De megtudtam mást is:

"2007-ben a WWF bojkott listájára is felkerült mert a tenyésztési módszerek környezetkárosodást idéztek elő. A szennyezett környezetben élő példányok húsa toxikus és mérges anyagokat tartalmazhat. "

Jó étvágyat hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése