2011. március 28., hétfő

A csodálatos szállásszaporítás

Úgy döntöttünk, ideje lefoglalnunk a rotterdami szállásunkat. Szervezési antitalentum lévén, szíves-örömest ráhagytam ezt a feladatot Andrásra. Ő azonban rossz hírrel hívott fel: már csak két szálláson talált 1-1 üres helyet. Azt a változatot dobta be, hogy ebből az egyiket (a visszamondhatót) lefoglalja, aztán a másikunk vagy kap szállást magánháznál, vagy alszik a padlón vagy valami.
-Nem tudom, mennyire engedik, hogy a padlón aludjunk. Amerikában mondjuk aludtam már ifjúsági szálláson könyvtárszobában, de hát az Amerika. És lehet, hogy ők is leszoktak róla, mert Edit hálátlanul lenyúlt a könyvtárukból egy vitorlázási kézikönyvet.
-Akkor mi legyen?
-Menj rá a Eurogames oldalára. Azt mondták, ott is vannak szállások. Lehet, hogy felsorolnak olyanokat is, amiket te nem találtál meg.
-Azért azt az egy helyet lefoglalom.

Hamarosan újrahívott.
-A Eurogames honlapján megtaláltam ugyanazt a szállást, és még mindig van egy hely. Ez szerinted hogy lehet?
-Hát vagy lassú a rendszerük és nem jelezte vissza a foglalásodat, vagy voltak ágyak külön lefoglalva a Eurogames résztvevői számára. De persze az is lehet, hogy csoda történt.-Eszembe jutott a Garcia Marquezből az az álomjelenet, amikor a lány sorra szedi le a szőlőszemeket a fürtről, de azok mindig visszanőnek.
-Mindenesetre lefoglalom ezt a helyet is.

Pár perc múlva sms-t kaptam Andrástól.
„Szerintem rendben van, mert rájöttem, hogy 3 hely volt, csak félreértelmeztem.”
Pedig milyen szép lenne, ha minden foglalással teremne még egy szállodai férőhely.

2 megjegyzés: