2011. április 7., csütörtök

Élelmes felvágottárusok

Ritkán beszélgetek felvágottakról. Most is csak úgy keveredtem ilyen beszélgetésbe, hogy Gyuri elmesélte: az SZDSZ valahanyadik születésnapján disznóhúsból készült virslit osztogattak.
-A támogatók egyik fele azért nem ehette, mert vegetáriánus, a másik fele meg azért, mert zsidó.
-És legalább mindezt szombat délelőtt?
Ennek kapcsán viszont kiderült, hogy Gyuri és Ancsi egymástól függetlenül felfedeztek egy garantáltan disznóhúsmentes felvágottat.
-És nem is drága, egy csomag 1200 forint.
-Mi? Én 1300-ért vettem, az hogy lehet?
-Hát mert én nem Budán veszem, hanem az arab vegyesboltban a körúton.
-Oda szerintetek beengednének ezzel?-kérdezte Tamás, a nyakában lógó Dávid-csillagra mutatva.
-Hát bemenni biztos bemehetnél, kérdés, hogy ki tudnál-e jönni.
Ancsi és Gyuri visszatértek a felvágotthoz.
-Mondjuk ez nem teljesen kóser, mert beleraknak hátsócombot meg mittudomén, de a bolti baromfipárizsiban meg van disznózsír meg pörc...
-Ja, a pörc a kedvencem.
-Mindig az a pörc a legszebb pörc-vetette közbe Tamás.
-De én még mindig nem jutok túl azon, hogy te 1200-ért veszed, nekem meg 1300-ért adják a kóser boltban-méltatlankodott Ancsi.-Miért olcsóbb az araboknál?
Férje rögtön megadta a választ:
-Biztos megveszik a zsidóktól a hátsó combot.
Gyuri alternatív magyarázatot vetett fel:
-Vagy a zsidók megveszik az araboktól 1200-ért és drágábban eladják.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése