2011. június 19., vasárnap

Szűz mojito

Amikor megláttam Szilvi kezében az alkoholmentes mojitót, rögtön tudtam, hogy nekem is azt kellett volna rendelnem. No alkohol, sok mentalevél és jég - ideális egy nyári bulin. Nem baj, majd a következő körben.

A következő körre már jó sokan álltak a bárpultnál, így viszonylag sokára kerültem sorra. Bosszankodtam is, mert pont akkor kezdett a DJ jó számokat játszani. Vissza se mentem hát az asztalunkhoz, azonmód itallal a kezemben beálltam táncolni. Közben azért nézelődtem is, és pár emberrel odébb újabb régi ismerőst pillantottam meg: Fikuszt.
-Szia, Fikusz, hogy vagy?-indultam feléje tárt karokkal, mire a mellettem táncoló hosszú hajú lány felszisszent. Nem, nem öntöttem le kivételesen. Csak kicsit lesokkolta, amikor leizzadt, meztelen karjához hirtelen hozzáért a jéggel teli pohár.

Okulva a történetből, visszamentem az asztalunkhoz, letettem a mojitót (előtte egy részét megittam) és pohár nélkül mentünk táncolni Katival. Eddigre már a táncparkett nagyjából megtelt, így a színpadot választottuk. Ott legalább padlószőnyeg volt, így nem ragadtunk bele a mások által korábban kiöntött italokba.

Egy órával a meghirdetettnél később a DJ bejelentette, hogy 8 perc múlva kezdődik a műsor. Egy füst alatt megkérte a közönséget,hogy a színpad előtt egy 3 méteres helyet hagyjanak szabadon.
-De mi itt okék vagyunk?-vetette fel Kati.-Arról nem mondott semmit, hogy a színpadról is menjünk le.
Persze közvetlenül kezdés előtt azért letessékeltek minket. Leültünk hát és elkezdődött a műsor. Ennek hatására a közönség egy része fejvesztve menekült (később kifele menet egész csapatot láttam táborozni a ruhatár mellett a lépcsőn), másik fele azt figyelte, hogy a fekete bodyt viselő túlsúlyos énekesnő mély dekoltázsából mikor fog előcsúszni a melle.

Úgy döntöttem, erre inni kell. Az asztalon azonban három mojitós poharat is találtam: csak egyben volt szívószál, de az pont az asztal túlvégén volt, nem lehetett az enyém. Viszont ha a másik kettő valamelyike volt az enyém, akkor melyik, és hova lett belőle a szívószál?
Juci végül megszánt.
-Ezt keresett?-mutatott a mojitós pohárra, majd rögtön utána saját, kissé átnedvesedett nadrágszárára.-Itt van. Valaki rám öntötte. Akarod kicsavarni?

Nem akartam.

2 megjegyzés:

  1. A Virgin Mojito tényleg nagyon jó, én Komarnoban mindig azt ittam, de itt Pesten még sosem láttam. Talán, ha én is járnék leszbikus buliba... :-)

    VálaszTörlés
  2. Budapesten a legtöbb helyen mentás limonádé néven megtalálod ;-)

    VálaszTörlés