2011. július 11., hétfő

Anonim kérdések és vécéajtó

János már az elején figyelmeztetett minket a WC-ajtó sajátosságaira.
-A vécéajtót bezárhatod, de ne lepődj meg, ha nem tudod kinyitni. Mert egyébként könnyű, csak nehéz.
A biztonság kedvéért csináltunk is papírból egy „foglalt” táblát, amit ráakasztottunk a kilincsre. Nem mindenki bízott azonban benne, másnapra különben is elszakadt. Ezért inkább bezártam magam mögött az ajtót – ám mikor ki akartam jönni, a kilincs mint eltört végtag lefittyedt. Már azt fontolgattam, hogyan mászom ki az ablakon, de az instrukciók segítségével sikerült az ajtón kijutnom. Pár óra múlva derűsen figyeltem, amint András, majd Kati egyik fia megismétli ugyanezt a műveletet.

Nemcsak a vécéajtó volt velem szemben kritikus, amint az alábbi párbeszédből is kiviláglik.
Én: Egyetlen Tamással sem tervezek összejönni.
Tomi: Ezt a Tamások nevében köszönjük.

Attila azonban még több kritikát kapott. Ennek első oka lyukacsos neonzöld pólója volt. Ida elismerően tekintett végig rajta.
-Látom, te vagy az egyetlen, aki készült rá, hogy kirándulunk és eleve szúnyoghálóban jött.
A második pofont akkor kapta, amikor asztalra tette a vegetáriánus vacsorát. Anna lelkesen kiáltott fel:
-Jaj, én imádom az ilyen égett kajákat!
Attila másnapi első süteménye szintén elszenesedett, bár csak kívül. A másodikhoz azonban nagy reményeket fűzött, legalábbis erre vonatkozhatott felkiáltása, miután benézett a sütőbe.
-Jaj, de szép!
-Ezt valószínűleg nem a macskára mondta-jegyeztem meg (ezzel nem a macskát, hanem Attilát minősítve). János rögtön adott magyarázatot is:
-Nem, én léptem be a szobába.

A szellemes megjegyzéseknek azonban az a játék szolgáltatta a legjobb alapot, amelyben cédulákra anonim kérdéseket írtunk egymásnak. Íme néhány kérdés a rá adott válaszokkal.

„Milyen nyelveken beszélsz?”
Dementia: Magyarul is gyengén.

„Bandi, miért volt rózsaszín a nyakkendőd?”
Bandi: Lila volt.

„Mikor érzed azt, hogy nem tudsz kommunikálni valakivel?”
Ida: Időnként.

"Mi a legjobb tulajdonságod?"
Dementia: Melyiket mondjam?

„Mi a legszebb emléked a munkahelyedről?”
Bandi: A büfé.

„Megcsalnád a férjedet?”
Csilla: Nézzetek már ki, könyörgöm, ott áll a verandán!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése