2011. december 22., csütörtök

TESCO gazdaságos macska

Az Arena Plaza TESCO-jából jöttem éppen, mikor az épület előtt egy kis cirmos cicát pillantottam meg. Láttomra odébb szaladt és egy ott álló motort kezdett szaglászni. Gondoltam, hogy a kemény karbantartási munkálatokért igazán megérdemel egy kis ennivalót. Húsnemű ugyan nem volt nálam (vagyis ezért nem akartam felbontani egy macskakonzervet, amelyek zseniális fedelét kés nélkül amúgy se szokott sikerülni), de az ilyen utcai lejmoló macskák nem olyan válogatósak, így elővettem a szatyromból a sajtot. A cica szeme rögtön tágra nyílt és leült velem szemben. Letörtem két kis darab sajtot és eléje dobtam. Először félénken közelített, aztán az egyiket pofozgatni kezdte a mancsával. Odébb lökte majd ráugrott, mintha játékegér lenne. Aztán egy motor kanyarodott be mögém, és a cica felszaladt a fűre.
-Nem hagyja magát megfogni-tájékoztatott a motoron ülő nagydarab rocker.
-Nem megfogni próbálom, hanem etetni. Ezek szerint itt lakik?
-Igen, már sokszor láttam itt. Szereti a motorokat. De megfogni nem tudtam, pedig úgy hazavinném az enyémhez, az ott unatkozik egyedül. De nem megy, túl vad-magyarázta, ami egy 150 kilós rocker szájából elég furán hangzott. Közben előkerült a másik motor tulajdonosa és elhajtottak. Én felszedtem a két sajtdarabkát és feldobtam az egyiket a cicának a fűre. Úgy döntöttem, a másikat nem adom oda, ha csak játszik vele - lesz még, aki hajlandó megenni. (Nem magamra gondoltam.)
A cicus ismét vadászni kezdett. Felkapta a mancsával a sajtdarabkát, és a levegőbe ugrott, valahogy így:
http://www.funnycatpix.com/_pics/Rawrr_Rawrrr.htm
Már hátat fordítottam, zsebemben a másik sajtdarabbal, amikor láttam, hogy a cica végre letelepszik enni. Odaadtam a második darabot, azt is boldogan megette. Nem nézte le a kaját, csak gondolta, cserébe elszórakoztat egy kicsit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése