2012. március 20., kedd

Alulinformált tüntetők

A tüntetés időpontját illetően különböző információk keringtek. Eredetileg fél kettőt tudtam, ez a facebook oldalon 1 órára módosult, míg egy kommentre való reakcióból ki nem derült, hogy valójában fél egy. Még szerencse, hogy délelőtt ellenőriztem. Nyilván nem mindenki tette ezt meg, mert Réka 12.55-kor futott be, amikor éppen azt taglaltuk, mennyire zavaros volt ez a kavarás az időpontokkal.
-Én majdnem egyre jöttem-hoztam fel példának. Réka rákontrázott:
-Én is majdnem egyre jöttem. Most van majdnem egy.

Eddigre már elkészült a molinó és a dobcsoport is megszervezte, milyen szövegeket mikor kántáljanak. A molinót Dóri és Vérfarkas kezébe nyomták azzal, hogy álljanak ki a járda szélére és szóljanak, ha megjelenik a Damu Roland.
-Egyébként te tudod, hogy néz ki a Damu Roland?-kérdezte tőlem Dóri.-Mert én nem.
-Fogalmam sincs. Ez ciki lesz, ha egyikünk se tudja, és a végén hagyjuk elmenni.
-Dodó, te se tudod, hogy néz ki a Damu Roland?
-Ajaj, ha senki se tudja, akkor baj van.

Vérfarkas végül azt mondta, lehet, hogy ő felismeri Damu Rolandot, így valamennyire megnyugodtunk. De csak egy darabig, mert egykor, a tárgyalás tervezett kezdetekor még nem láttuk megérkezni.
-Biztos, hogy nem jött még meg?
-Jaj, nem figyeltük-vallotta be Dóri. Szerencsére Jani egy pillanatra kiszökött az épületből és elárulta: még mindenki a folyosón lődörög, sehol semmi tárgyalás.

Eközben a dobcsoport szorgalmasan gyakorolt – egész addig, míg a szemközti középiskola képviselője meg nem kérte őket, hogy hallgassanak el, mert kezdődik a tanítás. A csalódott társaság gyorsan elkántálta azokat a mondatokat, amelyeket a vádlott megjelenésének idejére tartogattak, majd letették dobjaikat. Csak Mariana próbálta még halkan ütögetni fém ütőhangszerét azzal, hogy az iskolának a dobokkal volt baja. Dóri sem helyeselte az intézkedést.
-Miért, legalább tanulnának valamit. Szexuális felvilágosítás!
-És akkor beleírhatnád a disszertációdba.

Fél kettő körül már nagyon gyanús volt, hogy nem történik semmi. Én arra tippeltem, hogy elhalasztották a tárgyalást (Julieta szerint magyar népszokás a tárgyalást az utolsó pillanatban elhalasztani anélkül, hogy bárkit értesítenének), mikor valaki kijött és elmondta, hogy már az egész lezajlott, az ítélet is megszületett. Vagyis vagy Damu Roland reggeltől bent volt az épületben, vagy itt is van néhány titkos folyosó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése