2013. június 17., hétfő

Interjú aranyköpések 2.

És íme, ismét néhány interjúalany, aki a fáradtság, az izgalom vagy bármi más hatására érdekesen és olykor félreérthetően fogalmazott.

Új szavakat alkotunk:
- akkor lesz egy választóvíz


egy feminista is lehet toleráns a férfiak berögzült szokásaival:
- amikor fizetni akarnak nekem. Nem veszem magamra, mert megértem, hogy ezt ők ebben nőttek fel és elfogadják.
- Márminthogy a kávézóban, tehát nem aa szolgáltatásaidért.

Nem kell túl igényesnek lenni:
- Én azt gondolom, hogy az ember az egy kezén össze tud számolni barátokat, akkor az már egy hatalmas dolog.

Az elméletek vizualizálása:
- nagyon csúnya lenne nekem hipotéziseket rajzolni rájuk

Milyen egy kedves rokon?
- a nagymamám az egy nagyon – kedves nő volt, de hogy is mondjam, eléggé szörnyű volt esetenként.

Kinek mivel van gondja?
- És szerintem neki emiatt van gondja vele, és nem amiatt, mert neki valami gondja lenne vele

Nem árt a fogalmakat pontosítani:
- elfogadóak voltak olyan szempontból, hogy elfogadják

Miket nem képzel egy anyuka?
- biztosan a háta mögött akarok neki hazudni

A rövid ismeretségek esete:
- valakit, akivel most találkozok másodszorra mondjuk életemben – ha épp egy ismerős, akivel randizok

Ki okozza a homoszexualitást?
- valahogyan feljött a beszélgetés arról, hogy ö hogy hogyan jött elő a fiánál, hogy ő homoszexuális. Nem tudom, hogyan jött elő, hogy ő hozta elő vagy aa mi hoztuk elő, nem emlékszem már rá.

A rokoni kapcsolat szorosságáról:
- és igazából nem is nagyon tudom őket megkülönböztetni egymástól, nem tudom, hogy ki kicsoda [nevet]. Nem, én így nem érzem annyira közeli családnak őket.

Nem csoda, hogy a barátnő majd’ szívbajt kapott:
- 3 hetes volt, mikor a kislányomat a kezébe nyomtam.


És végül, kissé zavaros elképzelés arról, mi tekinthető „jó” országnak (egy elvben melegbarát ember részéről):
- úgy gondoltam, hogy Magyarország nem kimondottan jó. Tehát nem azt mondom, hogy nem rossz, mert mert hát végülis vannak azok az országok, ahol konkrétan halálbüntetés jár a homoszexualitásért…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése