2014. február 13., csütörtök

Balkézszabály

La Orotava uszodájában kellemesen kevesen voltak ahhoz képest, hogy az esős idő a más errefelé szokásos programokat (túrázás, strandolás, séta a városban) jelentősen megnehezítette. (A hostel többi lakója mondjuk szintén az uszodába készülődött, de csak kb. 2 órával utánunk, az ovisúszásra érkeztek meg.) Néhány sávot lefoglalt a felnőtt úszásoktatás, de még így is volt saját sávunk Andrással. Így felosztottuk azt és nem körbe, hanem egymás mellett úsztunk. Ennek persze az a fő hátulütője, hogy ha egy harmadik ember is bejön a sávba, annak esetleg nekimegyünk (főleg, ha hátúszásból kifolyólag nem is vesszük észre). Így történt, hogy a medence széléhez érve beleütköztem egy szakállas idősebb úrba. Sűrű bocsánatkéréseket zúdítottam rá, de ő nem volt kiakadva.
- English or German? – kérdezte.
- English – feleltem abban a hitben, hogy idegennyelv-tudásomat kérdezi.
- Mindjárt sejtettem. Az angolok ugye az autóúton is baloldalon mennek, gondoltam, biztos az uszodában is fordítva ússzák a köröket…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése