2018. április 23., hétfő

Voldemort és az elveszett úszó

A medencéhez érve kicsit lesokkoltam, a szélén ugyanis egy hosszú fekete köpenybe burkolózott alak állt. Mint kiderült, egy lány volt, hosszú fekete fürdőköpenyben.
- Már azt hittem, Voldemort van ott a parton - sóhajtottam megkönnyebbülten.
- Lehet, hogy ő is jár úszni - vetette fel András.
- Hát amiatt legalább nem kell aggódnia, hogy az orrába megy a víz.
- Bár mondjuk a medencében még nem találkoztam vele.
- Mert máshol igen?
- Persze, ő szedi a jegyeket.

Hosszan gondolkoztunk, melyik sávba menjünk, mert mindegyikben ugyanannyian úsztak. Én végül bejelentettem, hogy elmegyek vécére, addig András nyugodtan menjen be úszni. Miután kijöttem a vécéből, végigmustráltam a sávokat, de egyikben sem találtam senkit, aki Andrásra hasonlított volna.
- Vajon hol lehet? - szólalt meg egy hang mögöttem. Természetesen András állt ott, és szintén a vizet mustrálta.
- Most mit csinálsz? - kérdeztem.
- Nem engem keresünk?
- Te is magadat keresed?
- Hát persze.
- Terápiára gondoltál már?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése