2021. december 14., kedd

Banki ügyben

 Cseng a telefon, felveszem.

- Jó napot kívánok, Gipsz Jakabné vagyok. Banki ügyben telefonálok, de még nem tudom biztosan, kivel kellene beszélnem. Egy kis türelmét kérem, amíg megkeresem.

Kissé meglepve tartottam a vonalat, miközben megpróbáltam egy kézzel gépelni. Körülbelül három perc múlva Gipsz Jakabné visszatért a vonalba.

- Megtaláltam, Fületlen Euláliát keresem.

- Hát az nem én vagyok - feleltem, és nem álltam meg, hogy hozzá ne tegyem: - Ha ezt mondjuk a hívás előtt tudta volna, akkor egy csomó időt megspórolunk.

- Igen, de ez csak most derült ki - védekezett az ügyintéző, szemlátomást nem érzékelve: arra céloztam, hogy először keresse meg az ügyfél nevét és azután telefonáljon. - De amúgy nekem Majomfejű Alajos is megfelel.

- Ő sem vagyok - válaszoltam némileg indignáltan, mert ezt azért a hangomból megtippelhette volna.

- És ismeri esetleg ezeket a személyeket?

- Fogalmam sincs, kik ezek.

- Akkor kérem, tartsa a vonalat egy kicsit, amíg ezt a telefonszámot tévesre állítom a rendszerben. - Újabb rövid szünet. - Megerősítené kérem, hogy milyen telefonszámot hívtam?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése