2023. május 18., csütörtök

Szájvíz

 András megkért, hozzak neki szájvizet. A gyógyszertár polcán két, azonos gyártótól származó fajtát találtam: az egyikben rózsaszín, a másikban kék folyadék volt, de semmi egyéb eltérést nem tudtam felfedezni köztük, ezért mindkettőt odavittem a pulthoz és megkérdeztem a patikust:

- Meg tudná mondani, mi a különbség a kettő között?

- Az ízük - vágta rá és a kékre mutatott: - Ez mentolos ízű, ez pedig... - nézte meg a rózsaszín flakon címkéjét - szintén mentolos ízű. De nézze, ez hozzáadott fluort tartalmaz és alkoholmentes, a kék pedig... - nézte tovább a jelzéseket - szintén alkoholmentes és hozzáadott fluort tartalmaz.

Nem vártam meg, amíg a címkén található összes adatot összehasonlítja és megállapítja róluk, hogy azonosak. Megvettem a kéket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése