2023. december 11., hétfő

Logikahiányos turisták Gran Canarián

 Gran Canaria valóban elbűvölő hely - a jelek szerint egyeseket annyira elbűvöl, hogy még a logikájukat is elveszítik. Katinkával és kis családjával a Jardín Canario nevű óriási botanikus kertet jártuk be (ld. kép). Katinka ámuldozott a rengeteg szépség láttán.

- De gyönyörű lepke! - kiáltott fel egy ponton, majd hozzám mint helybélihez fordulva megkérdezte: - Vannak itt lepkék?


Andrásnak a hazautazás napján az okozta a fő gondot, hogy nem tudta, honnan indul a komphoz kivivő transzferbusz. Én azt tippeltem, ugyanonnan, ahol letett minket odafele menet - vagyis Santa Catalinában - , de ő nem bízott ebben a logikában. Így Las Palmasba érkezve először a buszpályaudvar információs pultjánál kellett érdeklődnöm (ahol nem tudták a választ), majd a turistainformációnál (ahol ugyanúgy nem). Végül órákkal indulás előtt kibuszoztunk Santa Catalinába, merthogy ott van a komptársaság irodája. Én nem nagyon bíztam benne, hogy vasárnap délelőtt nyitva lesz, de várakozásom ellenére az irodaházat nyitva találtuk, csak épp a komptársaság irodájában nem volt senki. Viszont az épület előtti buszmegállóban csomaggal várakozó embereket láttunk, így végre András is elhitte, hogy onnan indul majd a transzferbusz. Azért, mikor felszálltunk rá, nem hagytam ki a lehetőséget.

- Lehet, hogy ez nem is a mi buszunk, és elvisz valahova tök máshová.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése