2023. december 19., kedd

Nem ér a nevem!

 Egy potenciális ügyfél Whatsappon keresett meg. Ez már önmagában is szokatlan, az még inkább, hogy így kezdte az üzenetet: "Kedves Péter Kovács!" (mármint valójában más férfinév volt, adatvédelmi okokból változtattam meg, de nagyon egyértelműen férfinév, és egyébként Facebook-csoportokból ismerem is az illetőt). A felajánlott munka részletei viszont illettek a profilomba, ezért válaszoltam a küldőnek, miszerint én ugyan nem vagyok Péter Kovács, viszont valóban fordító vagyok és szeretnék többet tudni a munkáról. A hölgy bocsánatot kért, a feltett kérdéseimre választ adott, majd miután ezek alapján jeleztem, hogy szívesen dolgoznék nekik, azt írta, hogy a kolléganője a továbbiakban emailen fog keresni.

Hamarosan meg is érkezett az email, ezzel a felütéssel: "Kedves Péter Kovács!" Ismét elmagyaráztam, hogy Péter Kovács nem én vagyok, de ettől még valóban jelentkeztem a munkára. Ez a hölgy is bocsánatot kért, elindult a felvételi folyamat, amelynek x-edik lépéseként küldtem nekik önéletrajzot, majd megkaptam a szerződést. Mikor megkérdeztem, hogy ezt elfogadják-e digitális aláírással, a válasz-email így kezdődött: "Kedves Clara!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése