2023. december 3., vasárnap

MármegintmitcsinálszChoco

 Gyerekkorom egyik kedves könyve volt a Jó kutya voltam, amelynek főszereplője sokáig azt hitte, hogy Mármegintmicsinálszcsipi a neve, mert mindig így szólították. Nem tartom kizártnak, hogy Choco, Paco barna-fehér foltos kutyája, hasonló téveszmében szenved.

Persze minden kutya várja a túrát. Amint beszálltam, láttam, hogy Choco és Lolli is végtelenül izgatott, Lolli azonban csendben volt, míg Choco egész úton ugatott, különösen, mikor megálltunk, és izgatottan keringett a csomagtartóban.

Cruz del Camino picike falu Icod de los Vinos fölött, ahol nem sokminden történik, pláne vasárnap. A falu unatkozó kutyáit ezért felvillanyozta, hogy egy egész túracsoport érkezik, és lelkesen rohantak az autók után. Amint megálltunk, Inma rögtön ki is szállt és barátkozni kezdett velük. Kedvességük azonban csak addig tartott, amíg meg nem látták, hogy mi magunk is hoztunk kutyákat. Szerencsére nem bocsátkoztak közvetlen konfliktusba, de a falu azon lakói, akik még aludtak, valószínűleg nem szerettek minket.

Choconak és Lollinak elágazó közös póráza volt, ami kicsit olyan benyomást keltett, mint a Dharma és Gregben, ahol a kutyának is van kutyája. Nem kellett sokat töprengeni, hogy melyik kutya volt melyiké, mert Choco egyértelműen magát helyezte irányító szerepbe. Elindult felfedezni a templomteret, Lolli meg utána. Paco készülődés közben elengedte a póráz végét, úgyhogy a két kutya, bár összekapcsolva, simán elindult az ösvény felé. Ezt nem tartottam jó ötletnek, ezért megfogtam a pórázt. Choco ekkor nekiiramodott, és a két kutya úgy elkezdett futni, hogy visszafogni nem bírtam őket, de velük lépést tartani is alig. Szerencsére Paco felé futottak, így odaérve menet közben a kezébe nyomtam a pórázt és megszabadultam a feladattól.

Természetesen Choco útközben is produkálta magát: összevissza rohangált, belefeküdt a sárba és forgalmi akadályt képezett a túratársak előtt, akik többször kis híján átestek rajta. Viszont legalább az etetése nem okozott különösebb gondot. Ugyanis mikor megálltunk tízóraizni, Choco úgy döntött, hogy ő megél a természet ajándékaiból is:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése