2010. augusztus 22., vasárnap

Macskaváltó

Biztos azért, mert az elmúlt napokban sokat beszélgettem úszókkal, álmomban az úszóverseny regisztrációján önkénteskedtem. Egyszer csak megjelent négy macska és közölték, hogy ők indulni akarnak váltóban. Mondtuk nekik, hogy macskák nem nevezhetnek ("Micsoda diszkrimináció!"-jegyezte meg Előd, mikor elmondtam neki), és azon tűnődtünk, hogy minek akarna egy macska váltót (vagy ha már itt tartunk, bármit) úszni. De a macskák csak kitartóan álltak ott kék csíkos pólóban és csak nyávogtak, nyávogtak...

Ekkor fokozatosan felébredtem és tudatosult bennem: nem a négy álommacska nyávog a fülembe, hanem egy nagyon is valódi, aki követeli a reggelijét...

5 megjegyzés:

  1. Sokszor mondták már, hogy a Strocnintól rémálmai lesznek az embernek. Köszönöm a leírást, most már képben vagyok, az milyen.

    VálaszTörlés
  2. "Macskáknak tilos!" - azzal egy ifjú nő, egyébiránt KOMSZOMOL-tag, levágta a szerkesztő fejét.

    VálaszTörlés