2010. augusztus 3., kedd

Regiszträcio

Egy Gay Gamesre nem eleg elöre, interneten regiszträlni. Ott a helyszinen is el kell menni egy regiszträcios helyre, ahol megkapjuk a resztvevoi kartyankat, meg egy tornazsäkot benne mindenfele helyi buzimagazinokkal, ovszerekkel es egy olvashatatlan meretü betükkel irt programfüzettel, amelyböl a leglenyegesebb informäciok hiänyoznak.

Ez eddig teljesen oke. Akkor kezdett bonyolodni a dolog, amikor kiderült: a regiszträcio csak szombat d.u. 5-ig lesz nyitva. Ez erzekenyen erintett mindenkit, aki szombat este vagy meg kesobb szandekozott erkezni.

En magam a leendö häzigazdämat kerdeztem meg, hogy mit kell ilyenkor tenni. Ö utänajärt es azt mondta, hogy lehet meghatalmazässal regiszträlni valakit, aki ez esetben vigye a meghatalmazo utlevelmasolatät, meghatalmazäsät es a reszveteli dij befizeteset igazolo papirt. Rogton el is kezdtem keresni ilyen szemelyt. Sajnos csak Zsu jelentkezett e nemes feladatra, aki viszont Angliäbol jön, tehät nem fogom tudni szemelyesen odaadni neki. Elkezdtem tehät keresni egy mäsik embert, aki odaadja Zsunak a papirjaimat (vagy akär be is regiszträl helyböl, mert lehet, hogy akkor mär az egyszerübb). Közben a kezisek azt irtak, hogy nem is lehet meghatalmazässal regiszträlni. Erre elkezdtünk levlistän vitatkozni, hogy lehet vagy nem lehet, mignem Csaba kapott egy levelet, hogy tenyleg nem lehet. Viszont ällitolag vegig nyitva lesz a regiszträcio a versenyek alatt is. Ez majdnem mindenki problemäjät megoldotta, kiveve az enyemet. En ugyanis ugy szämoltam, hogy a repterröl a megnyitora meg pont odaerek. Csakhogy lehet-e regiszträlni a megnyiton? Ismet hazigazdamtol kertem segitseget, aki megkerdezte, es azt irta, hogy lehet. Megnyugodva keszülödtem az utra, mignem induläsom elötti esten kapom az emailt, hogy nem, megsem lesz regiszträcio a stadionban. Ezek utän mär vegkepp nem tudtam, van-e ertelme odamennem (regiszträcio nelkül nem engednek be a megnyitora). Szerencsere az elet megoldotta helyettem, mert a German Wings egy orat kesett. Akik ott voltak a megnyiton, egyöntetüen ällitjäk, hogy szar volt.

Vasärnap reggel elmentem es minden gond nelkül beregiszträltam. Akkor ez az info volt a helyes, gondoltam, amig össze nem futottam Györgyivel, akinek Vanda resztvevöi kärtyäja logott a nyakäban. Mint kiderült, ö meghatalmazässal regiszträlta Vandät - amit ugye ällitolag nem lehetett volna...

Csabät idezve: Szeretem a nagy es bonyolult versenyeket :-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése