2010. október 21., csütörtök

Színházi meglepetések

A szünet után visszamenve rögtön éreztem, hogy valami nem stimmel. Az első felvonás alatt még két szék távolságra ültem Teréztől (ezeken foglalt helyet Sanyi és Tóni), most meg már csak egy hely volt köztünk.
-Rossz helyre ültek vissza-mutatott Teréz a másik oldalamon található fiatal lánykákra. Én már majdnem szóltam nekik, amikor ránéztem a helyemre. Amúgy igen gyenge számmemóriám véletlenül működött, és megállapítottam: de hiszen ezen a széken ültem eddig is! Nem a lánykák ültek eggyel jobbra, hanem Teréz eggyel balra.
Mire Tóniék beértek, tisztáztuk Terézzel a helyzetet.
-Valaki elfoglalta a helyeteket!-fogadta Teréz az érkezőket. -Én!

Az előadás után kifelé menet megkérdeztem Tónit:
-Te, hogy hívják azt a színészt, aki a politikust játszotta?
Tóni elgondolkozott, aztán beugrott neki az isteni szikra.
-Te, hát az itt játszik!
Ki hitte volna...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése