2010. október 8., péntek

Táncosok nagy mondásai 1.

Miután kritikát kaptam, hogy a blogomban kevés szó esik a táncról, megosztom az egri tánchétvége néhány eredeti beszólását és párbeszédét.

-Szerintem te mindig ilyen karakter leszel, ilyen hülye.

-Srácok, nem szóltam: ma mindenkinek a vendége vagyok!

-Nekem az IQ-m annyi, mint te vagy kilóban.

Érv az anorexia ellen:
-Szerintem jó az, ha az embernek van teste.

A pincér kifogásolja, hogy a vegetáriánus tálon meghagytunk 2 fej rántott gombát. A magyarázat:
-Maradt még sajt is, de elfogyott.

Reggelinél szétfőtt, fallikus alakú tárgyak hevernek egy tálon.
-Szerinted ez virsli?
-Ne engem kérdezz, én vegetáriánus vagyok.
-De hát azért biztosan láttál már virslit!

-András, de jó pólód van!
-Kösz, mások is mondták. Ez a Kármen kedvenc pólója.
-És nem szűk neki mellben?

-Láttam a tévében, hogy valami hülye feldugott a fenekébe egy matchbox kisautót, és elment röntgenre, hogy meglepődjenek.
-Az szar lehet. És hogy lehet egyáltalán kivenni?
-Hát, nem tudom. Hacsak nem távirányítós.
-Csak vigyázni kell, nehogy a távirányítón rossz gombot nyomjon meg, mert akkor felül jön ki...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése