2011. február 1., kedd

Magyar termék

Fölösleges volt ráírni az ischlerre nagy betűkkel, hogy "magyar termék". Ezt rögtön láttam amúgy is, nemcsak a nemzetiszínű ragasztószalagból, hanem abból is, hogy a műanyag dobozt még külön becsomagolták egy nejlonzacskóba, mintha ez lenne a legkörnyezetbarátabb anyag a világon. Igaz, így tovább tart kicsomagolni.

Beleharaptam az egyik sütibe, és határozott penészízt éreztem. Hátha csak ez az egy, gondoltam, és megkóstoltam egy másikat is. Ugyanolyan penészes. Mielőtt fölöslegesen vádoltam volna a gyártót, a biztonság kedvéért megnéztem a szavatossági címkét.

"Minőségét megőrzi: 2011.05.30."

Nem igazán akarom tudni, utána milyen lesz.

3 megjegyzés:

  1. A múltkor egy zöldséges ajánlotta a spenótját, hogy most jött és magyar. Köszöntem, és mondtam, hogy nem beszélgetni akarok vele, úgyhogy a nemzetisége nem érdekel, de kérek belőle fél kilót. Megátkozott valószínűleg, mert elb-sztuk, és ki kellett önteni...

    VálaszTörlés
  2. Mondhattad volna azt is: "én beszélgetni akar spenóttal, de nem tudni jól magyar, román spenót nincs?" :-)

    VálaszTörlés
  3. Azóta mindig nagyon udvariasak velem és teátrálisan kapok blokkot.Mert ez ilyen "szemét kommunista" mindenre képes lehet. :-)

    VálaszTörlés