2013. október 7., hétfő

Döntésképtelenség

Második túranapunk reggelén esett az eső, és egész napra ezt jósolták. Két alternatíva merült fel: a postojnai cseppkőbarlang, illetve egy termálfürdő valahol Ljubljanában. Mivel a csapat többsége nem hozott fürdőruhát és amúgy is mászkálósabb programra készült, szinte mindenki a barlangot választotta, csak Gergő és Lóri nem tudta elhatározni magát. Gergő ugyan a fürdőt preferálta volna, de rábízta a döntést Lórira, aki ugyanolyan tanácstalan volt. Gergő végül azt javasolta neki, dobjon fel egy pénzérmét.
- Na, mi a végeredmény?-kérdeztem, mikor reggeli után fölmentem a szobába.
- Háromszor feldobtam és mind a háromszor barlang jött ki, de még nem tudom-felelte Lóri.
-Bocs, de ha nem hiszel a pénzérmés módszerben, miért csinálod?
- Te nem ismered ezt a palit-vetette közbe Gergő vésztjóslóan. Lóri keresgélni kezdett a pénztárcájában.
- Feldobok egy másik érmét. Szerintem ennek rossz a súlyelosztása-magyarázta. Feldobta, megnézte az eredményt és megkönnyebbülten felsóhajtott: - Na végre, fürdő!

A másik döntéshelyzet visszautazásunk napján állt be. Mi városnézést terveztünk, házigazdáink javaslatára Ptuj városában. Tóni viszont előre leszervezte egy bortermelő ismerősével, hogy hazaútban megtekintik az ő borászatát. Ez két autó utasainak egyértelművé tette a programot, de a harmadik kocsinak döntenie kellett. Persze ez volt az a kocsi, amelyben Gergő és Lóri is utazott.
-Engem annyira nem érdekel a borászat-mondta Gergő utolsó esténken fent a szobában.-Inkább mennénk veletek. Szerintem Roland is hajlik rá, csak Ferit kell meggyőzni.
Neki is álltam Ferit meggyőzni, ami nem is ment nehezen. Ő is egyetértett, hogy egy magyarországi borászatba bármikor szervezhetünk egynapos kirándulást, büszke tulajdonosa is biztos szívesen megmutatja, míg Ptuj azért elég messze van az ilyesmihez.
-Igazából én Ptuj mellett vagyok, csak Gergőéket kell meggyőzni-mondta, mire megnyugtattam, hogy az szerintem sikerülni fog.
Reggel tehát arra számítottam, hogy Gergőék is csatlakoznak hozzánk. Ehhez képest Feri lelkesen bejelentette, hogy persze, ők is a borászatba mennek.
Úgy tűnik, valaki meggyőzte időközben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése