2013. október 2., szerda

Nagy Macskatestvér figyel téged

Mikor a Cat Caféba értem, András még nem volt ott, ezért letelepedtem egy asztalhoz Azúr mellé. Később O'Mara is megjelent és a szemközti széken gömbölyödött össze. Mikor András megérkezett, átadtam neki a helyem és átültem az alvó O'Mara mellé. András nézegetni kezdte a gépén a repjegyeket. Minthogy Azúr közben odébbállt, ideiglenesen átültem mellé, nem számítva arra, hogy Azúr ismét megjelenik és teljes lelki nyugalommal beül az előző székemre az otthagyott cuccaim közé:

Azúr később felugrott az asztalra és megvizsgálta nyitva hagyott övtáskám tartalmát. Ennek akkor még nem tulajdonítottam jelentőséget. Akkor kezdtem gyanakodni, hogy figyelnek minket, mikor a vécéből kilépve a mögöttem álló lány Snow-t tartotta a karjában. Mikor óvatosan megkérdeztem tőle, hogy miért macskával jár vécére, elmondta, hogy Snow mindenáron utánam akart jönni és csak így tudta megfékezni. Mondjuk Snow legalább nem diszkriminált: a lány után ugyanúgy be akart menni, ezért kénytelen voltam én is ölbe venni őt és kiselőadást tartani az emberi és macskavécék elkülönüléséről.

Mikor már hiányzott, hogy üljön rajtam valaki, ölbe kaptam Poirot-t, aki viszont érdeklődéssel figyelte a laptop képernyőjét. András épp Ágival és Edinával próbálta a kalandpark-látogatás részleteit egyeztetni. Poirot szürke agysejtjei azonnal működésbe léptek és rájött, hogy ebbe bele kell avatkoznia. Rögtön fel is ugrott az asztalra és ráült a billentyűzetre. "Jujőp" - írta megdöbbent barátainknak, majd keresni kezdte a gépen a s.jjjépúőő nevű fájlt. Mikor nem találta, újabb keresést akart beindítani, de közbeléptem és leraktam az asztalról.

Megfigyelőink elkövették azt a hibát, hogy engedték magukat lefotózni. András ezeket a képeket töltötte fel a gépére, ami magára vonta Pongó figyelmét. Azonnal felugrott az asztalra, de András megmutatta neki az USB csatlakozót és elmagyarázta működését. Ez kielégítőnek bizonyult Pongó számára, aki ezután nyugodtan leült az asztalon.

A catek valószínűleg Kristófnak is küldtek üzenetet telepatikusan vagy szagok útján, hogy gyanús személyek vagyunk. Ugyanis mikor hazaértünk, úgy döntött, hogy átkutatja a lakásban található gyanús tárgyakat. Elsőként egy szalagfüles reklámszatyrot választott, amibe belebújt, majd így kezdett nyüzsögni. A galériáról lenézve csak annyit láttunk, hogy egy nagy reklámszatyor rohangál odalent...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése