2016. március 1., kedd

Meglepetések egy vegán étteremben

- Akkor nem iszunk bort? – csodálkozott András, mikor innivalónak limonádét kértem. A pincérnő kimondta azt, amit én már az étlapról észrevettem:
- Mi nem tartunk alkoholt. Ez egy vegán étterem.
Mondjuk a legtöbb általam ismert borfajta vegán (az esetleges belefulladt bogarakat leszámítva), de az alkoholmentes policyt már más hasonló helyeken is láttam, ezért nem lepődtem meg. Azon viszont igen, hogy mikor wifi-jelszót kértem, azt a választ kaptam:
- Nálunk nincs wifi. Mi ennyire vegánok vagyunk.
- Te jó ég, nem is tudtam, hogy abban is hús van!
Bánatomban rendeltem egy bécsi kocka nevű süteményt, amire azonban hiába vártam, csak nem hozták ki.
- Ezt a bécsi kockát egyenesen Bécsből hozzák. Micsoda mázel, hogy nem mondjuk mexikói salátát kértünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése