2016. július 17., vasárnap

Vízisportok

Három történet ugyanazon napról:

1. Mikor futni mentem, a buszon összefutottam a munkába tartó Bencével. Az evezésről beszélgettünk, míg le nem szálltunk. Ekkor elköszöntem tőle:
- Jó munkát! – és meglepve hallottam a válaszát:
- Neked meg jó evezést!
- Most futni megyek, nem evezni – helyesbítettem. – Evezéshez valószínűleg nem jöttem volna fel a hegyre, mert itt nem annyira van folyó.
Ekkor derült ki, hogy félrehallottam (illetve Freud bácsi szólt közbe), Bence ugyanis azt mondta: „Jó edzést!”

2. A sporthorgászatról beszélgetve anyám megjegyezte, hogy egy ismerőse annak idején horgászott a Dunában.
- Most is szoktak – jegyeztem meg. – Mindig látom a rakparton a horgászokat.
- Lehet, hogy a Jani is a rakpartról horgászott? – tűnődött el anyám.
- Hát valószínű, mert például a Skála Piac tetejéről marha hosszú zsinór kéne hozzá…

3. Ez copyrightos sztori, Ernővel esett meg, aki egy idős és igen szenilis nőrokonát ápolja Budán. Egy nap a néni kinézett az ablakon és felkiáltott:
- Hajók vannak a Vérmezőn! – majd ezen felbuzdulva tányérokat kezdett dobálni az ablakból a lent parkoló autókra (sose derült ki, miért gondolta, hogy a hajókra tányérokat kell dobni).
- Miért nem a Zsolnayt dobálod? – tudakolta Ernő, aki valószínűleg egy vulkánkitörés kellős közepén is megőrizné a hidegvérét.
- Azt sajnálom! - felelte a néni, és kihajított egy újabb porcelán tálat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése