2022. június 16., csütörtök

Bizonytalan macskák

 Bizonytalan időket élünk, és ez a macskákra is hatással van. A Cat Café lakói egyetlen délelőtt alatt többször is elbizonytalanodtak abban, mit szeretnének csinálni. Nermál például őrségben volt, amikor megérkeztünk, a szokott őrkosárban az ablak mellett. Miután felébredt, le akart jönni, ám sehogy sem tudta eldönteni, melyik irányba ugorjon.


O'Mara viszont a kis macskahintaággyal kapcsolatban bizonytalanodott el, amit pedig a gondozójuk épp az ő kedvéért javított meg. O'Mara hosszan latolgatta, bele merjen-e feküdni.


Neki azonban jó oka volt bizonytalankodni. Mint kiderült, örökletes genetikai okokból egyensúlyzavaros, és valószínűleg előfordult már vele, hogy kiesett a hintaágyból. Így nem csoda, hogy végül inkább a szépséges és stabil cicakastélyt választotta alvóhelyül.


Egy korábbi bejegyzésben (https://macskamedve.blogspot.com/2022/01/macskak-veceben.html) már kifejtettem, hogy Pongó a női vécé réme (bár ezt a kiírást azóta levették). Mikor bementem, most is ott téblábolt a mosdókagyló alatt. Vékony sugárban megnyitottam a vizet, ám Pongó csak nem tudta eldönteni, felugorjon-e a mosdókagylóra.


Kis idő elteltével elzártam a csapot és megmondtam Pongónak: most bemegyek pisilni, addig döntse el, mit akar. Valószínűleg ez a határozottság kellett, mert addig eldöntötte. Mikor kijöttem, egy lány állt a mosdónál, mindkét kezébe engedett vizet, Pongó pedig ezekből a rögtönzött tálkákból lefetyelt.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése