2022. június 24., péntek

Wolfersbergi meglepetések

 A 7B busz begördült Hütteldorf vasútállomás elé. Ebben csak az volt a meglepő, hogy egyáltalán nem erre közlekedik: ezzel a busszal szoktam Wienerbergre járni (https://macskamedve.blogspot.com/2020/06/wienerberg-allatkai.html). De mivel a 49A helyére állt be, amelynek két perc múlva indulnia kéne, optimistán odamentem és megszólítottam az épp leszállóban levő sofőrt.

- Ez a 49A?

- Mint a feliratból is látható - felelte a sofőr kedvesen, de azért egy kis "na, megint egy hülye, aki nem tud olvasni" hangsúllyal. Azután leszállt és felnézett a feliratra.

- Mi ez a 7B? Mit keres itt az, hogy 7B? - kérdezte döbbenten, majd visszaszállt és átállította a feliratot. Volt benne annyi jófejség, hogy bocsánatot kért tőlem, amiért hülyének nézett.

Visszafelé jövet épp az orrom előtt ment el a busz, ezért úgy gondoltam, lesétálok egy darabon. Bár ez lakóövezet, a google térkép mutatott egy Gary's Café nevű helyet, reméltem, hogy nyitva van. Ahogy azonban odaértem, nemcsak kávézót nem találtam, de semmi nyomát sem annak, hogy itt valaha lett volna, sőt, a google térképen nem is az a ház szerepelt, ami a házszámnak megfelelt volna, hanem a mellette levő. Így kénytelen voltam megvárni a buszt és lent Hütteldorfban reggelizni. Még szerencse, hogy a wolfersbergi kilátás sosem hagy cserben:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése