2022. október 19., szerda

Información turistica

 A múltkor egy városnéző sétán (amely a képen látható utcán is végigment) az egyik résztvevő, egy idős hölgy, aki egész életében La Orotavában élt, döbbenten tudta meg, hogy a turistainformációs iroda (már évekkel ezelőtt) elköltözött.

- Pedig rendszeresen a régi helyre irányítom a turistákat! - sopánkodott.

Tegnap elmentem a turistainformációs iroda előtt, és mivel úgyis volt még időm, gondoltam, bemegyek és megkérdezem, mi a helyzet a tengeralatti fényképek kiállításával - én november 5-öt tudtam, de a főtéren levő óriási plakátok némelyikén október 27 szerepelt. Két ügyintéző ült az irodában, közülük a férfi headszettel telefonált (láthatóan magánjelleggel), így a nőhöz fordultam.

- A fotókiállításról érdeklődnék, ami lesz a főtéren.

- Lesz a főtéren fotókiállítás?

- Igen, november 5-én, elvileg.

- Mi ilyenről nem tudunk. Te Cézar, tudsz valami fotókiállításról a főtéren?

- Nem - felelte a férfi, bár láthatóan fogalma sem volt róla, mit kérdeztek tőle. A női ügyintéző vadul keresgélni kezdett az interneten.

- Hatalmas plakátok hirdetik a főtéren - mondtam, azon tűnődve, ők hogyhogy nem vették észre, itt a főtértől 50 méterre. A nő láthatóan az interneten se talált semmit, nekem viszont lassan mennem kellett.

- Esetleg nézze meg az önkormányzat honlapján - javasolta a nő, akit egyébként az önkormányzat fizet, hogy tájékoztassa az embereket. 

- Köszönöm, a neten tudom, hol találom a fotókiállítást - mondtam, nem elárulva, hogy egy orotavai facebook-csoportban posztolta valaki még hónapokkal ezelőtt. Kiléptem az irodából és arra gondoltam: nem biztos, hogy olyan rosszul járnak a sétán résztvevő hölgy által félreirányított turisták.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése