2010. november 2., kedd

Újonnan nyílt pénztáros

Attila annyit dicsekedett a közelében újonnan nyílt CBA-val, hogy úgy döntöttem, ma hazafele menet benézek. Valóban találtam benne pozitívumokat (pl. volt leveles spenót és kimért szaloncukor), de negatívumokat is. Ezek közé tartozott - a bio tejtermékek teljes hiánya mellett - az a pénztárosnő, aki szerencsére nem az én soromat, hanem a mellettem levőt szolgálta ki. A mi kasszánknál én voltam az utolsó, mögöttem már állt a közértes néni, hogy lezárja a sort. Ezt kihasználva, a szomszéd pénztárosnő odaszólt neki:
-Te figyelj, készpénzre ütöttem be a cigarettát és 59 millió jött ki árnak, ez normális?
-Ha a végösszeg stimmel, akkor ne foglalkozz vele-javasolta a másik. Épp azon sajnálkoztam, hogy nem Attila volt a vásárló, hátha ez az összeg leszoktatta volna a cigarettáról, amikor megszólalt a hangosbemondó.
-Szolgálati közlemény! Azonnal kérünk egy munkatársat a kilences kasszához!
A mögöttem álló néni enyhe csodálkozással nézett az 59 milliós pénztárosra.
-De hát te vagy a kilences kasszában!
-Ja!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése