2015. augusztus 20., csütörtök

Kell(?) egy kis áramszünet

Nekem fel se tűnt először, hogy az esőzés bármi hatással lenne az áramszolgáltatásra. Igaz, hétfőn egy ponton elaludt az olvasólámpám, de úgy véltem, biztos kiégett a körte, és mivel a munkához még láttam eléggé lámpa nélkül is, nyugodtan dolgoztam tovább. András hívott valamivel később, hogy áramszünet volt, ekkor csekkoltam a lámpát, és persze égett.

A zivatarok hatását igazából csak kedden tapasztaltam. Munkából hazamenet (odafele menet ugyebár nem kell átkelnem az úttesten)láttam, hogy nem működnek a Blahán a lámpák, ezért inkább az aluljárót választottam, hogy ne kelljen az autók elől elugrálnom. Rossz ötlet volt, mert pont a nekem kellő ágban kisebb úszómedence helyezkedett el, így kénytelen voltam visszatérni a felszínre.

Az interneten szembesültem a probléma mértékével. Manguszta írta, hogy többször visszalátogatott a boltjához, hátha egyszer végre lesz villany, de nem lett. Az edzőterem honlapján láttam, hogy az aznapi összes órát törölték, ebből arra következtettem, hogy zárva vannak (mint kiderült, jól gondoltam). A könyvtár honlapján is ott virított, hogy az esőzés miatt kedden és szerdán zárva lesznek. Még az online hosszabbítás se működött, amit mondjuk nem értek, de biztos beázott az internet.

Miután így a tervezett délutáni programjaimból több is meghiúsult, úgy döntöttem, elmegyek túrafélcipőt venni. Megkönnyebbülten láttam, hogy a túrabolt nyitva van, bár odabent sötétség honolt. Az eladók ugyanis használatba vették az ott árusított fejlámpákat, ezekkel világítottak, míg körbevezették a vásárlókat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése