2010. március 19., péntek

Földrajz és biológia

Nem kell aggódni, nem változtattam pályát. Az alábbi megnyilvánulások mind a már ismert "brutál csoport" angolóráin történtek, ezúttal a természettudományok (és határterületeik) témakörében.

Dzsí fogalmazásából (címe: Szülővárosom): Budapest lakossága körülbelül 2.059.347 fő.

Roland: Én nem beszélek általánosságokban, mert az azt jelentené, hogy antiszociális személyiség vagyok.

Roland: A könnyűbúvároknak az a pipa olyan hülyeség. Belemegy a víz. Lemerültem vele, levegőt akartam venni és víz jött a számba.
Bazsó: És Roland ekkor tudta meg, hogy a vízben nincs oxigén.

Angol nyelvű beszélgetést próbálok (próbálnék) folytatni a bálnákról.
én: Vannak Európában bálnák?
Roland (magyarul): Ponty!
én: Nem halak, bálnák.
Gábor: Elefánt!
én: Nem azt kértem, hogy nagy állatokat mondjatok. Vannak-e Európában bálnák, ez egy eldöntendő kérdés. Igen vagy nem?
Mindenki nemet mond, csak Roland mond igent.
én: Roland, szerinted hol vannak Európában bálnák?
Roland olyan arcot vág, amiből kiderül: fogalma sincs, mire mondott az előbb igent. Feladom és elárulom a választ.
én: Európában például Izlandon lehet bálnákat látni.
Bazsó: A Csendes-óceán!
én: Hát mondjuk nem az, hanem a másik.
Bazsó: De van olyan, hogy Csendes-óceán?
azonosítatlan közbekiabáló: Te hülye, az Indiában van.

Roland: A merülés világbajnokai 25 percig is kibírják levegő nélkül.
Gábor: 25 percig? Ne hülyéskedj, én sör nélkül nem bírom ki 25 percig!

Bandika képleírási gyakorlata (angolul):
- Ez egy kislány. Ő egy sárga póló.
én: Nem, ő nem egy sárga póló. Ő egy emberi lény.
Bandika szeme felcsillan és rögtön ráharap a segítségre:
- Ő egy emberi lény.
Majd kitartóan folytatja:
- Ő egy sárga póló.

3 megjegyzés:

  1. ne haragudj rám kérlek, én egy nagyon gonosz ember vagyok, de bevallom töredelmesen, hogy teli torokból, gurgulázva röhögök a sztorikon. gondolom, neked ez a csoport nem annyira vicces, mint inkább kínlódás, szóval bocsánatot kérek emiatt:)

    VálaszTörlés
  2. Utólag én is röhögni szoktam - meg néha élesben is, ami kicsit ciki, tegnap szegény Bazsónak asszem eléggé a lelkébe másztam...

    VálaszTörlés
  3. Kicsit megkésve.

    Népesség adat -

    forrás:

    http://hu.wikipedia.org/wiki/Budapest

    A legmagasabb nyilvántartott népesség
    2 059 347 lakos volt (1980).
    Az 1990-es évek eleje óta viszont a népesség száma rohamosan csökken (1990–2005 között több mint 300 000 fővel).

    VálaszTörlés