2010. június 12., szombat

Medve a farzsebben

Az iroda felé menet már messziről megláttam Istvánt. Nejlonzacskók voltak a kezében, a jobb farzsebéből pedig egy kisméretű plüssmackó kandikált ki.

Na most én hallottam meg félig-meddig olvastam róla könyvet (azért csak félig-meddig, mert németül volt), hogy a meleg és leszbikus S/M szexben a farzsebben hordott kendők jelzik az ember szexuális preferenciáit. A jobb vagy bal zseb jelenti, hogy valaki aktív vagy passzív (persze azt nem jegyeztem meg, melyik melyik...), a kendő színe pedig a kedvelt szexuális tevékenységet: a sárga a pisiszex, a barna gondolom a kakiszex, a piros a menstruáció idején történő szex és így tovább. Ebből arra következtettem, hogy a farzsebben hordott medve a macik illetve macikedvelők nemzetközi jelzése.

A kapunál beértem Istvánt.
-De jó, hogy jössz!-mondta. -Nem találom a kulcsomat.
-Az enyém itt van-vettem elő. - Amúgy azért van medve a farzsebedben, mert macikra buksz?
István hátranyúlt és kiemelte a medvét, a rajta lógó kulcskarikával együtt.
-Basszus, ezt kerestem!

3 megjegyzés:

  1. Na igen. Ez egy kellemes adoma...

    VálaszTörlés
  2. Amikor én először olvastam erről a Másokban, ott nemcsak SM verziók voltak leírva, hanem minden, legalább húsz színű kendővel. És próbáltam elképzelni a szitut, amikor az ember kimegy vadászni, stíröli a potenciális delikvenseket, és a kezében ott a hozzávaló zsebszótár... Nehezen tudtam elképzelni működőképesnek a dolgot...

    VálaszTörlés
  3. Szerintem gyakorlottak megtanulják. Ha belegondolsz, egy nyelv azért több szóból áll, mégis meg lehet őket jegyezni (legalábbis egy részüket).

    VálaszTörlés