2010. június 7., hétfő

Precíz kommunikáció

Adós vagyok még újabb közgyűlésünk beszámolójával, ahol szokás szerint ismét volt mibe belekötni. Kezdődött az éves jelentéssel, amelyben számos helyesírási hibát fedeztünk fel: például megtudtuk, hogy egy "magyarorzsgái" egyesület vagyunk, viszont örömmel üdvözöltük, hogy új szakosztály csatlakozott hozzánk, a "kézilabada", az meg még megnyugtatóbb volt, hogy a nyári verseny szervezői "hetnete" találkoznak. Én még találtam pár pontosítanivalót, mire Gazsi szavazást javasolt arról, hogy engem verjenek meg. Szerencsére FB-tagként ismerem az alapszabályt, így rávilágíthattam, hogy ez nem szerepelt az eredeti napirendi pontokban, ezért a pótközgyűlés nem szavazhat róla.

Az alapszabály azonban később problémákat is okozott, előírja ugyanis, hogy személyi kérdésekben titkosan kell szavazni. Ehhez szavazatszámláló-bizottság szükségeltetik, felmerült viszont, hogy ennek tagjait megválasztani szintén személyi kérdés, vagyis hivatalosan titkosan kellene, amihez újabb, titkosan megválasztott szavazatszámláló biztosok kellenek, és így tovább... Végül nyílt szavazással választottuk meg a számlálóbiztosokat (remélem, ezt a Fővárosi Bíróság illetékesei nem olvassák...)

Még néhány idézet a közgyűlésből:

Ystván helyesírási pontosítása: A "Gábor" után vegyük le a vesszőt.
Gábor: A te vessződet vegyük le, nem az enyémet!

Csaba: Légy szíves, basszatok le, ha pár napon belül nem küldöm el az anyagot a levlistára.
Migu: Lehetek proaktív? Lebaszhatlak most?

Összefoglalva azt gondolom, helyesnek bizonyult Csaba megállapítása:
-Mi tudunk egymásban kommunikálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése